Ez egy #Landing oldal.

Híd a célközönséged és a bankszámlád között, melyet a magyar kisvállalkozások 99%-a még nem aknáz ki (valószínűleg a versenytársad sem). A Landing24 az a csapat, amely segít felépíteni a saját hidadat.

Nekik már évek óta mi készítjük a Landing oldalaikat:

Varga Bertold,
a Landing24 vezetője

Varga Bertold,
a Landing24 vezetője

#Tudooooom.
Már a füleden jön ki.

Minden hétre jut egy újabb marketing trend, amely a svédasztal ígéretével kecsegtet, de aztán a valóságban egy másnapos rántott hús ízét tapasztalod.

Az alábbiakat már biztosan hallottad:

Hirdess!

…mert az organikus elérés halott.

TikTokozz!

…mert a Te célközöséged is rajta van.

Hírlevelezz!

…mert még mindig működik.

Hideghívj, gyárts ajánlatbombát, kampányolj, keress influencereket, találj affiliate lehetőséget, stb.

Az a helyzet, hogy 2024-ben a fentebb leírt eszközök közül nem választani kell, hanem együtt használni őket, de ez még így sem elég.

Ezen az oldalon bemutatom azt az egyetlen titkos fűszert, amit ha hozzáadsz a fentebbi eszközökhöz, akkor olyan marketing arzenállal vonulsz majd fel, ami rácsapja az ajtót a legbosszantóbb versenytársadra is.

Minden út Rómába Landing oldalra vezet.

Mi egy jó #hirdetés feladata?

Az, hogy felcsigázza a reklámzajban bolyongó célközönséged tagjait, és kattintásra ösztönözze őket.

És mi egy #Landing oldalé?

A látogatóból vásárlót csinálni. (Mert álmaid hölgyét/férfiját sem elég leszólítanod. Addig amíg lefeksze.. összebútorozol vele, komoly meggyőzőerőt kell tanúsítanod. Egy vállalkozás meggyőzőereje a Landing oldal.)

A Landing a #figyelemirányítás nagymestere

A közösségi média tele van (meg)zavaró elemekkel, amik veszélyt jelentenek a potenciális vásárlód figyelmére. Gondolj bele: Valaki épp olvassa a hirdetésed … de kap egy üzenetet vagy értesítést, netán meglát egy másik érdekesebbnek kinéző posztot, és bumm.
Elvesztetted a fókuszt.

A célod tehát a médiával, a hirdetésekkel, és a posztokkal, hogy mielőbb kiragadd ebből a zajos környezetből az érdeklődődet, és tereld át oda, ahol Te írod a játékszabályokat, arra a Landing oldalra, ami 100%-os figyelmet garantál.

A közösségi média tele van (meg)zavaró elemekkel, amik veszélyt jelentenek a potenciális vásárlód figyelmére. Gondolj bele: Valaki épp olvassa a hirdetésed … de kap egy üzenetet vagy értesítést, netán meglát egy másik érdekesebbnek kinéző posztot, és bumm.
Elvesztetted a fókuszt.

A célod tehát a médiával, a hirdetésekkel, és a posztokkal, hogy mielőbb kiragadd ebből a zajos környezetből az érdeklődődet, és tereld át oda, ahol Te írod a játékszabályokat, arra a Landing oldalra, ami 100%-os figyelmet garantál.

Milyen következményekkel jár egy Landing oldal?

Milyen következményekkel jár egy Landing oldal?

#Következmények???”

#Következmény?”

Remek kérdés. Nem csoda, ha bizonytalan vagy abban, milyen következményei lehetnek egy Landing oldalnak. Lássuk!

Remek kérdés. Nem csoda, ha bizonytalan vagy abban, milyen következményei lehetnek egy Landing oldalnak. Lássuk!

Így nézhet ki a leveleződ*:

Kampány nyitó nap, 16 perc alatt kb. 100 ezer forint. (Ez az oldalunk az 1. nap közepére visszahozta az árát.)

Vaaaagy
akár így is:

Kampány záró nap a szolgáltató szektorból. 2 perc alatt 10db fizetős(!) időpontfoglalás.

*Sőt, haladó szinten már inkább illik kikapcsolni ezeket az email értesítőket. Zavaró, ha egész nap csipog, pittyeg, zenél a leveleződ a rendelési értesítők miatt. 😉 (Jöhet ez a probléma?)

*Sőt, haladó szinten már inkább illik kikapcsolni ezeket az email értesítőket. Zavaró, ha egész nap csipog, pittyeg, zenél a leveleződ a rendelési értesítők miatt. 😉 (Jöhet ez a probléma?)

Milyen #gondokat okozhat még egy Landing oldal?

Ezekre mindenképpen fel kell készülnöd, ha Landing kiviteleztetésére szánod el magad!

Ezekre mindenképpen fel kell készülnöd, ha Landing kiviteleztetésére szánod el magad!

Az egyik kollégád épp telefonon hozná rád a frászt:

A másik kollégád pedig rád írna azzal, hogy…

Mindezen „problémáktól” jó eséllyel csak egy Landing választ el.

Gondoljuk végig: Belevágunk a kivitelezésbe. Hamarosan kész a Landinged. Eltelik egy hét.
Aztán rám írsz …

Ezzel?

És ezzel!

Aztán ezzel.

Ez a következménye a #Landingnek.
Most pedig beszéljünk arról kire bízod a sajátod elkészítését.

A Landing24 Magyarország egyik vezető Landing oldal készítő ügynöksége. 8 kollégánk a hét minden napján megszállottként üldöz minden konverzió cseppet, amit az oldalainkba injekciózhatunk be. (Lehet a következőt éppen a tiédbe?:)

Ha minket választasz:

  • Csapatszinten kutatómunkát végzünk a témádról és a piacodról
  • Egy szövegíró kollégánk szöveget ír (vagyis nem is ír, inkább költ és komponál) az oldaladhoz

  • Egy látványtervező kollégánk lenyűgözően széppé, és könnyen fogyaszthatóvá dekorálja
  • Egy webes kollégánk pedig a végleges helyén reprodukálja a szövegírónk és a látványtervezőnk által megálmodott oldalt.

A minőségi mércénk az eget karcolja, melyből soha nem engedünk.

A Landing oldal olyan fegyver egy vállalkozásnak, mint kard a lovagnak. Nélküle is harcba tud szállni, de nincs kezében a győztes eszköz.

A #legolcsóbbak vagytok?

Abszolút nem.

A legjobb minőségre, és az elvárt eredmények maradéktalan teljesítésére törekszünk. Semmi silány cucc, vagy középszerű szolgáltatás. Rengeteg marketing ügynökség fókuszál arra, hogy olcsó legyen, amely borzalmas eredményeket szül. Mi nem tartozunk közéjük. A célunk, hogy sikeressé tegyünk, és tengernyi értéket biztosítsunk a vállalkozásodnak.

Tudjuk, hogy minden Landing különböző.
Nincs két egyforma Landing oldal, szóval nincs egységes árlistánk sem.

Éppen ezért létrehoztunk egy olyan árajánlat tervező űrlapot, amiben részletesen elmondhatod az igényeidet. A legfőbb előnye – a precíz ajánlat mellett -, hogy olyan szempontokra is felhívja a figyelmedet, amire jó eséllyel korábban nem gondoltál. Gyors, kényelmes, és megkímél a fölösleges fejtöréstől. Kitöltés után maximum 24 órán belül feldolgozzuk, és egészen pontos ajánlattal fogunk Neked válaszolni.

Kattints ide a részletekért, és röviden összefoglaljuk hogyan zajlik majd a közös munkánk,
és hogyan töltheted ki az ajánlatkérő űrlapunkat >>

Figyelem: Az űrlap kitöltése kb. 5-10 percet vesz igénybe, teljesen ingyenes, és semmilyen kötelezettséggel nem jár.

Landing.
#What else?

A Landing oldal készítés számos cég portfóliójában fellelhető. Nekünk viszont ez az egyetlen szolgáltatásunk. Nem kezeljük a hirdetéseidet, nem készítünk webáruházakat, nem gyártunk helyetted TikTok videókat, és nem írjuk meg a hírlevél kampányodat.

Mindezekre jó rálátásunk van, de – másokkal ellentétben – csak olyat szolgáltatunk, amit professzionális szinten űzünk. Ha bizalmat szavazol a Landing24 csapatának, akkor olyan emberek szolgálatát kapod, akiknek Landing oldalak iránti rajongás csörgedezik az ereiben.

Made with #Love.

Szenvedélyünk, hogy a Landing oldalad tele legyen „lehető legekkel”. Célunk, hogy a lehető legfontosabb üzenetet, a lehető legkompaktabb formában, a lehető leghatásosabban pumpáljuk bele a Landing oldaladba, onnan pedig ültessük el a közönséged fejében.

Vigyázat! Másolják.

A márkánk elemeit (többek között a főoldalunkat, Landingjeinket, és a dizájnt) sűrűn kell cserélnünk. Az újdonságként kikerült főbb motívumaink sebtében visszaköszönnek a versenytársainknál.

Nem neheztelünk rájuk. Mi tudjuk, hogy a Landing24 varázsa a színfalak mögött keresendő, nem egy-egy hatásos weboldal blokkban. Ha ránk bízod a Landinged kivitelezését, számíts rá, hogy a Te riválisaid is tőled akarják elcsenni a vevők szívét bezsákmányoló marketingfogásokat. Ez az innovátorok átka.

Kattints ide, és nézd meg a kedvenc GIF-ünk…ebből kiderül, hogyan nyugtatjuk magunkat a kopírozóink miatt. (Csatlakozol? 😉)

“Nekem csak egy egyszerű oldalra van szükségem.”

Akkor még nem egymást keressük. 🙂
Térj vissza akkor, ha már a cégedet nem a belépő-, hanem a piacvezetők szintjén szeretnéd megjelentetni a Landingjeiden.

A Landing24 ügyfelei a piacaik uralkodói (vagy olyanok, akik azzá akarnak válni). Ha Te is szeretnél ebbe a kimagasló körbe tartozni, akkor ne az “egyszerű”, hanem a leghatékonyabb megoldást keresd.

Ebben tudunk mi segíteni.

Gyakran Ismételt #Kérdések

Remek kérdés.
Ezt állandóan felteszik nekünk.

A legfőbb különbség, hogy mit várunk el tőle.

Egy weboldal főoldalának célja, hogy bemutassa a cég legfőbb értékeit, és bevezessen a téma alapjaiba (pont mint ez az oldal, amit épp böngészel). A tartalma úgy van felépítve, hogy felkeltse a látogató érdeklődését arra, hogy további menüpontokat keressen fel az oldalon belül.

Ezzel szemben egy Landing oldal lényege a cselekvésre bírás. Ez egy különálló oldal, amit jellemzően a már meglévő weboldalhoz építünk. Minden felesleges elemet nélkülöz, és valamennyi tartalmi elemével arra fókuszál, hogy a látogatót cselekvésre ösztönözze (feliratkozásra, időpontfoglalásra, vásárlásra, vagy egyéb specifikus célra).

Igen.
Ha van egy terméked amit eladnál, a Landing oldal a leghatékonyabb módja annak, hogy a látogatóidat cselekvésre bírd.

Egy webáruháznál maximum egy 10×10 centiméteres területen írhatsz a termék jellemzőiről, amit ha kihasználsz nem marad helyed a közönséged problémáiról, és a céged értékeiről beszélni. Ezzel szemben ezt egy Landing oldal korlátlan hosszúságban megteheted.

„Mit foglaljunk Landing oldalba
a webáruházamból?”

Erre a kérdésre két lehetséges válasz van:

Az egyik verzióhoz tegyük fel, hogy könyveket árulsz (kb. 500 félét). Ehhez természetesen badarság lenne 500 oldalt csináltatnod. A bevett gyakorlat, hogy a legjobban fogyó darabokat foglaljuk Landingbe (melynek gombjai a webáruházad termékoldalára irányítanak majd, ahol a látogatód kosárba helyezheti a terméket). Emlékezz vissza miről beszéltünk korábban: Amit Landing nélkül is vittek, annak az eladásait a Landing oldal az egekbe emeli.

A másik verzióhoz feltételezzük, hogy elektronikai cikkeket forgalmazol. Ilyenkor nem célszerű az előző technikát alkalmazni, mert valószínűleg nincs egy konkrét mikród vagy egy konkrét hűtőd, ami mindenki problémájának megfelel, széles körben hirdethető. Ehelyett a kategóriáknak készítünk Landing oldalt (ezen belül is a legnépszerűbbeknek). Tehát ahelyett, hogy egy bizonyos Electrolux robotporszívót prezentálnál az oldalon, hátralépünk egyet, és magáról a robotporszívó kategóriáról fog az oldal szólni. A látogatót meggyőzzük arról, hogy Te vagy a robotporszívók szakértője, és nálad vásárolhatja meg őket a legjobb feltételekkel, a legnagyobb bizalommal. Az oldal gombjai a webáruházad robotporszívókat listázó oldalára visznek majd tovább.

Bónusz, hogy az éves nagy marketing alkalmakat megragadva (Black Friday, Karácsony, iskolakezdés, tavaszi készletkisöprés, stb) is prezentálhatják a speciális ajánlatukat Landing oldalon keresztül.

Egy főoldal jellemzően az összefoglalója egy vállalkozás tevékenységének, mondhatni egy üdvözlőlap az üzletedről. A főoldalak hasznosak, de ritkán érnek el kézzelfogható eredményt. Ezzel szemben egy Landing oldal egy egy oldalas fókuszált hely, ahol csakis egyetlen célt tartunk szem előtt: döntésre bírni a látogatód.

Egy Landing oldal:
– Nem linkel más (cél szempontjából irreleváns) oldalakra
– Nem próbál meg egyszerre több terméket / szolgáltatást eladni
– Nem szól több célközönséghez egyszerre

Ha szeretnél inkább ELADNI, ahelyett, hogy üdvözölnéd az embereket az oldaladon, minden esetben a Landing oldal a megoldás.

Mikor elkezdesz egy ügynökséggel együtt dolgozni, akkor valójában nem (csak) egy Landing oldalt készíttetsz, hanem egy csapatnyi olyan embert fogadsz fel, akik gazdagon felszereltek stratégiából, kimagasló Landing oldal eszköztárral és átlagon felüli konverzió megoldásokkal rendelkeznek.

Egy szabadúszó Landing oldal készítővel szemben nem egyetlen ember írja meg a szövegedet, készíti hozzá a dizájnt, és kódolja mindezt webre, hanem minden előbbi munkafolyamatot külön szakember végez, mégpedig egy olyan, aki a saját területén a szakma élvonalát képviseli.

A rövid válasz: Nem.

És a hosszabb: Igen.

😳😳😳 „Akkor most micsoda?”

Klasszikus értelemben vett weboldalak elkészítését nem vállaljuk, de ha több landing oldalt is kérsz, azokat egymásba fűzzük (hogy értékesítése rendszerként működjenek). Ezt már nevezhetjük teljes weboldalnak.

7 éves történetünk során közel 150 céggel dolgoztunk már együtt. A legnevesebbeket 1-2 kis görgetés után, az oldal alján találod.

Egyszerű!

Nincs egységes árlistánk, mert tudjuk, hogy nincs két egyforma Landing oldal.

Éppen ezért létrehoztunk egy olyan árajánlat tervező űrlapot, amiben részletesen elmondhatod az igényeidet.

A kitöltése ingyenes, kötelezettségmentes, és kb. 5-10 percet vesz igénybe.

Igen, a következő módon:

A jól bejáratott procedúránk szerint az ügyfeleink első körben az árajánlat tervező űrlapunkon vázolhatják fel az igényeiket. (Ez jellemzően sokkal részletesebb, mint amit telefonban át lehet adni.)

Ezen kitöltést mi csapatszinten átnézzük, és árajánlattal válaszolunk rá.

Az elfogadott ajánlat után pedig már lehetőséged nyílik telefonon is egyeztetni velünk.

Szia! Varga Bertold vagyok, most az én soraimat olvasod.

16 éves korom óta mozgok a vállalkozás világában, és alig 10 éves voltam amikor először elkezdtem a Photoshop nevű programban képeket szerkeszteni.

Ahogy teltek az évek, úgy készítettem egyre több weboldalt a saját, grafika készítést oktató vállalkozásomhoz (Photoshop Felhő), mígnem elértem azt a pontot, hogy – látva a referenciáimat – más cégek is érdeklődtek a munkám iránt.

2019 óta én és a cégem készítjük a Marketing Commando landing- és weboldalait.

2020 óta már 8 aktív csapattagunkkal karöltve dolgozok azon, hogy a Landing24 stabilan hazánk legjobb Landing oldal készítő ügynöksége legyen.

Az estek többségében a teljes kivitelezést a Landing24 szakemberei fogják elvégezni. 3 munkafolyamaton fog átesni az oldalad: a szövegíráson, a látványtervezésen, és a webes kivitelezésen. Mindhárom részen egy-egy külön kollégánk fog dolgozni.

A munkák koordinálója én (Bertold) vagyok, minden esetben csak akkor kerülhet ki a munkaasztalunkról egy project rész, ha tőlem is zöld lámpát kapott.

Ezen kívül minden oldalunkat átnézetjük valamennyi kollégánkkal, tehát közvetlenül 4, közvetetten pedig 8 szakember munkálkodik majd az oldaladon.

Igen!

Ha árajánlatkérés előtt szeretnél Bertolddal beszélni, kérj egy konzultációt a hello@landing24.hu email címen, mi pedig segítünk egy mindkettőtök számára alkalmas időpont kiválasztásában!

Egyáltalán nem.
Sőt, célszerű ezt is ránk bíznod.

2 szövegíró kollégánk áll készen arra, hogy a céged szolgálatába álljon. Hogy kettőjük közül melyikük fogja írni a Te oldalad szövegét, az javarészt a témád típusától függ.

Természetesen segítség számunkra, ha minél több anyagot tudsz leadni egy landing oldal kivitelezéséhez. Ehhez minden project alkalmával egy kb. 15 kérdéses kérdőívben fogunk információkat bekérni tőled a termékeddel, a céged értékeivel, és a célközönségeddel kapcsolatban.

Persze #tudod jól.

Ezen színes blokkok sorai közé bármilyen hangzatos szavakat, mondatokat felírhatunk, csakis a tollunk kreativitása szabhat határt.

Szóval nem kell rögtön mindent elhinned nekünk. Elég, ha az ő véleményüket elfogadod:

Szóval nem kell rögtön mindent elhinned nekünk. Elég, ha az ő véleményüket elfogadod:

Kinek készítettek már
Landing oldalakat?”

Például nekik…

És nekik…

És persze nekik is…

És még kb. másik 100 cégnek.

Leszel Te a következő?

Leszel Te a következő?

Az oldalaink a #látogatóid landolását segítik.
A #cégednek pedig a felemelkedését.

A Landing oldal egy olyan marketing eszköz, amely nélkül egy vállalkozás tökéletesen megél, piacot robbantani viszont soha sem fog.

Mikor az ügynökségükkel való közös munkáról döntesz, akkor ne arról dönts, hogy kell-e neked egy Landing oldal. Dönts inkább arról, hogy szeretnél-e a tömegből kimagaslani? Úgy kampányolni, mint a nagyok? Most még elképzelhetetlennek tűnő eredményeket elérni? És a cégedet piacvezetőnek látni?

Ha ezekre a kérdésekre igen a válaszod, a Landing24-nél az év bármely napján örömmel fogadjuk a megkeresésedet!

Megtiszteltetés volna veled dolgozni!

Ez az oldal vége.

Ez az oldal vége.

Tudom. Szíved szerint olvasnád még. (Ez egy pazar Landing ismérve.)
Mi lenne, ha időhúzás helyett a tiédet is felruháznánk ezzel az isteni tulajdonsággal?

ui.: Hiába görgetsz, már vége az oldalnak.

Mondom … ez már a vége!

Hidd el, hogy vége. Nincs több tartalom!

Kitartó vagy…

Egyébként rendszerint mérjük, hányan görgetnek végig az oldalainkon.

Egy átlagfelhasználó élete során 210.000 km-t görget lefelé a weboldalakon. Ez éves szinten kb. 12 millió pixel. Most, hogy ennyit pörgettél kapásból elhasználtad a havi kvótád 1%-át. (Ahelyett, hogy ilyen érdektelen statisztikákat olvasol foglalkozhatnánk a Landingeddel??)